Timebeskrivelser

Spinning time

Maxtrim har et variert utvalg gruppetimer, her finner du noe for alle.
Se beskrivelsene nedenfor for å finne ut hvilke som passer for deg.

A timer  –  Enkle trinn og øvelser, ingen behov for erfaring
B timer  –  Mer utfordrende trinn, men åpen for alle

AEROBIC
Den gode gamle aerobictimen med alt fra enkle til mer avanserte trinnkombinasjoner på gulv.
• Trinnkombinasjon
• Kondisjonstrening

ZUMBA
Energisk og gøyal gruppetrening med trinn inspirert av latinamerikanske og etniske rytmer. Gled deg sprek!
• Koreografi
• Kondisjonstrening
• Glede

 

STEP/STYRKE
Kondisjonstrening på step i kombinasjon med styrkeøvelser.
• Trinnkombinasjoner
• Kondisjonstrening

YOGA
Timer hvor pust, smidighet, styrke, kontroll og avspenning står sentralt.
• Smidighet
• Styrke
• Konsentrasjon
• Utholdenhet
• Stressmestring

SPINNING
Effektiv med skånsom gruppetrening på sykkel. Vi varierer mellom korte intervaller og lange, seige drag.
• Kondisjonstrening

TRX
Basis styrkeøvelser med slynger hvor belastningen er tilpasset den enkelte.
• Styrke

EASY SPINN
Kom å ha det gøy samtidig som du kommer i form.
•Lett kondisjon

•Lett styrke

STRECH
En time med fokus på å øke bevegeligheten, som gir store fordeler både i hverdagen og annen trening.
Bevegelighet
•Bedre sirkulasjon
•Koordinasjon og balanse

TABATA
Intervalltrening med 20 sekund jobbing og 10 sekund pause. Fire enkle øvelser fire ganger.
Styrke
Kondisjon

Lagre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>